Англійська мова 1 клас


АНЛІЙСЬКА МОВА
1 клас

 25.05.2022 Середа

Тема. Повторення. Проектна робота.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас
 справи?)
 Today we will play with you and repeat the studied material. (Сьогодні ми з вами пограємо 
та повторимо вивчений матеріал)
Ех. 1, р. 123. Let`s play. Пограймо
 Джо та Фло  довго не бачилися. Допоможи їм зустрітися. Намалюй доріжку, з`єднавши 
літери за абеткою.
Ех. 2, р. 123. Listen, repeat and point.  Прослухай, повтори і вкажи.

1) — Sit down, please.

2) — Close the book, please.

3) — Open a copybook, please.

4) — Give me a pencil case, please.

5) — Come to the blackboard.

6) — Stand up, please.

7) — Take a pen
Ех. 3, р. 124.  Ask and answer. Запитай і дай відповідь.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.85
Ех. 1, р. 85. Write the ABC. Напиши літери за абеткою
 Ех. 2, р. 85. Cross the odd one out. Say. Викресли зайве. Скажи, хто або що це.

Перегляньте презентацію  

Перегляньте відео


23.05.2022 Понеділок

Тема. Повторення. Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас 
справи?)
 Today we will play with you and repeat the studied material. (Сьогодні ми з вами пограємо 
та повторимо вивчений матеріал)
 Ех. 1, р. 121. Let`s play. Пограймо
1.      - What`s this?
               -It is a pencil.
               -It is long?
               - No, it isn’t. It is short.
2.            - What`s this?
               -It is a blackboard.
               -It is big?
               - Yes, it is. It is big.
3.            - What`s this?
               -It is a classroom.
               -It is big?
               - Yes, it is. It is big.
4.            - What`s this?
               -It is a rubber.
               -It is long?
               - No, it isn’t. It is short.
5.            -What`s this?
               -It is a ruler.
               -It is long?
               Yes, it is. It is long.
 Ех. 2, р. 122. Project work. Проектна робота.  
Намалюй шкільні речі, які ти маєш у своєму портфелі.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.83
Ех. 1, р. 83.  Listen and number. Прослухай і пронумеруй.

1) It is my desk.

2) It is my chair.

3) It is my teacher.

4) It is my school.

5) It is my classroom.

6) It is my schoolbag.
Ех. 2, р. 83. Look, tick and say.Подивись, познач і скажи. 
I have got a book.

Ех. 3, р. 84. Draw and colour your school things. Tell your friends about them. Намалюй і 

розфарбуй свої шкільні речі. Розкажи про них друзям.


18.05.2022 Середа

Тема. Розгорни свою книжку. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас
справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic «Open your book». (Зараз попрацюємо 
з підручником над новою темою «Розгорни свою книжку»)
Repeat the learned words (Повторимо вивчені слова)
schoolcкул (школа);
teacher – тіче (вчитель);
pupil – пюпіл (учень);
blackboard – блебод (шкільна дошка).
Ех. 1, р. 118. Listen and repeat. Просухай і повтори.
Ех. 2, р. 119. Listen,  repeat and act out. Прослухай, повтори й розіграй.  
Ех. 3, р. 120. Look  and say. Подивись і скажи.
This is the letter «U» - Ukrainia.
This is the letter «R» -rain
This is the letter «V»-victory
This is the letter «N»-nut
This is the letter «T»-teacher
This is the letter «P»-pupil
This is the letter «S»-sister
This is the letter «B»-book
This is the letter «G»-game
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.81
Ех. 1, р. 81.  Trace colour and say.  Наведи, розфарбуй і скажи.
Close your copybook.
Close your pencil case.  
Ех. 2, р. 81. Listen and number. Прослухай і пронумеруй. 
Ех. 3, р. 81. Circle and write. Обведи літеру й напиши слово.
Ех. 4, р. 78. Write the letters. Напиши літер
Перегляньте презентацію  
Перегляньте презентацію

 16.05.2022 Понеділок

Тема. Це моя класна кімната. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic «It is my classroom». (Зараз попрацюємо з 
підручником над новою темою «Це моя класна кімната»)
Repeat the learned words (Повторимо вивчені слова)
schoolcкул (школа);
teacher – тіче (вчитель);
pupil – пюпіл (учень);
blackboard – блебод (шкільна дошка).
Ех. 1, р. 116. Listen and repeat. Просухай і повтори.
 classroom – класрум (класна кімната);
table – тейбл (стіл);
desk – деск (парта);
chair – чее (стілець).
Ех. 2, р. 116. Look, listen and  repeat. Подивись, прослухай і повтори.  
Ех. 3, р. 117. Look and say. Подивись і скажи.
Ех. 4, р. 117. Listen and read. Прослухай і прочитай.
Yy
My, bye, fly, sky, try.
Let´s try to fly. Goodbye, Terry. Bye! Bye-bye!
 А тепер попрацюємо в зошиті. р.79
Ех. 1, р. 79.  Match and say. З´єднай і скажи.
It is my classroom. (Це моя класна кімната)
It is my desk. (Це моя парта)
It is my table. (Це мій стіл)
It is my chair. (Це мій стілець)
Ех. 2, р. 79. Listen and number. Прослухай і пронумеруй 
Ех. 3, р. 80. Circle and write. Обведи літеру та напиши слово.
Ех. 4, р. 80. Copy and read. Пропиши і прочитай
Перегляньте презентацію  

Перегляньте відео


11.05.2022 Середа

Тема. Це наша школа. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас 
справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic «It is our school». (Зараз попрацюємо з 
підручником над новою темою «Це наша школа»)
Repeat the learned words (Повторимо вивчені слова)
book – бук (книжка);
copybook – копібук (зошит);
pencil case – пенсіл кейс (пенал);
schoolbag – скулбек (портфель);
rubber – рабе (гумка)
Ех. 1, р. 114. Listen and repeat. Просухай і повтори.
school – cкул (школа);
teacher – тіче (вчитель);
pupil – пюпіл (учень);
blackboard – блебод (шкільна дошка).
Ех. 2, р. 114. Listen,  repeat and point. Прослухай, повтори і вкажи.  
Ех. 3, р. 114. Look, match and say. Подивись, з'єднай і скажи.
Ех. 4, р. 115. Look  and say. Подивись і скажи.
This is a pupil.
1.This is a  book.
2.This is a  school.
3. This is a copybook.
4. This is a blackboard
5. This is a pencil case.
6. This is a teacher.
7. This is a rubber
8. This is a schoolbag.
 А тепер попрацюємо в зошиті. Р.77
Ех. 1, р. 77.  Colour and say. Розфарбуй і скажи.
 This is my teacher.
This is a pupil.
Ех. 2, р. 77. Match and say. З'єднай і скажи 
Ех. 3, р. 78. Copy and  read. Пропиши і прочитай

Ех. 4, р. 78. Write. Підпиши
Перегляньте презентацію
Перегляньте відео


 09.05.2022 Понеділок

Тема. Що в твоєму портфелі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic « is in your schoolbag?». 
(Зараз попрацюємо з підручником над темою «Що у твоєму портфелі?»)
Repeat the learned words (Повторимо вивчені слова)
 pen – пен (ручка);
pencil – пенсіл (олівець);
ruler – руле (лінійка);
long – лонг (довгий);
shortшот (короткий).
Ех. 1, р. 112. Listen and repeat. Просухай і повтори.
book – бук (книжка);
copybook – копібук (зошит);
pencil case – пенсіл кейс (пенал);
schoolbag – скулбек (портфель);
rubber – рабе (гумка)
Ех. 2, р. 112. Listen  and repeat. Прослухай і повтори.  
-What is in your schoolbag? Take it and look. (Що в твоїй шкільній сумці? Візьми і поглянь)
-I have got a pencil case, a book, a rubber and copybook. (У мене є пенал, книга, 
гумка та зошит).
Ех. 3, р. 113. Find and name 10 letters.  Знайди й назви 10 літер.
 Ех. 5, р. 113. Listen  and read. Прослухай і прочитай.  
Uu
Sue, cube,  pupil,  uniform,  music, Tuesday
It is Tuesday. Pupil don’t like uniforms.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.75
Ех. 1, р. 75.  Match and say. З'єднай і скажи.
Ех. 2, р. 75. Listen and stick. Прослухай і наклей наліпки.
Ех. 3, р. 76. Count, write and say. Порахуй, напиши і скажи
Ех. 4, р. 76. Пропиши і прочитай
Перегляньте презентацію
Перегляньте відео


04.05.2022 Середа

Тема. Довге чи коротке? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic «Is it long or short?». (Зараз 
попрацюємо з підручником над новою темою «Довге чи коротке?»)
Ех. 1, р. 109. Listen and repeat. Просухай і повтори.
 pen – пен (ручка);
pencil – пенсіл (олівець);
ruler – руле (лінійка);
long – лонг (довгий);
short – шот (короткий).
Ех. 2, р. 104. Listen, listen  and repeat. Подивись, прослухай і повтори.  

-          Is it a long ruler?

-          Yes, it is. It is a long ruler.

-          It is a short pencil?

-          No, it isn't. It is a long pencil.

-           Is it a long pen?

-          No, it isn't. It is a short pen.

 Ех. 3, р. 110. Look and name letter. Подивись і назви літеру.

 This is a lunchbox. The letter «L»
1) This is a bell. The letter «____»
2) This is a watch. The letter «____»
3) This is a nut. The letter «____»
4) This is a rubber. The letter «____»
5) This is a flower. The letter «____»
6) This is a candy. The letter «____»
7) This is a zoo. The letter «____»
8) This is a pen. The letter «____»
9) This is a balloon. The letter «____»
10) This is a star. The letter «____»
11) This is a уо-уо. The letter «____»
 А тепер попрацюємо в зошиті. Р.73
Ех. 1, р. 73.  Trace, colour and say. Наведи, розфарбуй і скажи.
It is a pen.
It is a ruler.
It is a pencil.
Ех. 2, р. 68. Listen and tick. Прослухай і познач

1)      Is it a long ruler?

Yes, it is. It is a long ruler.

2)      It is a short pencil?

No, it isn't. It is a long pencil.

3)      Is it a long pen?

No, it isn't. It is a short pen.

Ех. 3, р. 74. Write the letter. Напиши літеру.
Ех. 4, р. 74. Пропиши і прочитай
Перегляньте презентацію 
 Перегляньте відео

  

02.05.2022 Понеділок

Тема. Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.  
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у вас 
справи?)
Today is the final lesson (Сьогодні підсумковий урок)
 Please open the notebooks (Відкрийте, будь ласка, зошити)
 Ех. 1, р. 72. Listen, find and circle. Просухай, знайди і обведи.
1)      Give me a fish sandwich, please.
2)      Please, give me pizza and juice.
3)      Give me rice, a sausage and this salad, please.
4)      I like biscuits and ice cream.
5)      Give me a cup of tea, please.
6)      I like tomatoes and cheese.
 Творче завданння.
Намалюй свій ланч-бокс з улюбленою їжею.
Пройти тест за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeRPloRmbewB1vggBoRO3DO2v-qSSutNwXebc
7OS0P5yR4z8Q/viewform 
 Перегляньте відео  

https://www.youtube.com/watch?v=uxFjVOjroE4  


27.04.2022 Середа

Тема. Удома.  
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?)
Now we will work with the textbook on a new topic «At home». (Зараз попрацюємо 
з підручником над новою темою «Удома»)
Ех. 1, р. 104. Listen and repeat. Просухай і повтори.
 salad – салед (салат);
chocolate – чаклет (шоколад);
biscuit – біскіт (бісквіт);
jam – ждем (варення).
Ех. 2, р. 104. Listen and point. Прослухай і вкажи.  

-           Please, give me pizza.
— Here you are. And take this salad, please.
— OK. Thank you.
— Give me a chocolate and a biscuit, please.
— Here you are.
And take a jam sandwich, please.
— OK. Thank you..

Ех. 3, р. 104. Listen and read. Прослухай і прочитай.
Оо
Hello, Rose, so-so, no, home, go.
 Hello, Rose! I am so-so.
 А тепер попрацюємо в зошиті. Р.70-71
Ех. 1, р. 68. Colour and say. Розфарбуй,  і скажи.
 I like  biscuit.
Ех. 2, р. 68. Listen and match. Прослухай і з'єднай.
1)      Hi! I'm Jill. Give me this salad, a chocolate and juice, please.
2)      Good afternoon! I'm Bill. Give me a meat sandwich, a cup of tea and biscuits, please.
3)      Hello! I'm Jack. Give me pizza, a chocolate and juice, please. 
4)      Good morning! I'm Olenka. Give me a cup of tea, bread and this jam, please.
Ех. 3, р. 71. Trace and match. Наведи і з'єднай.
Ех. 4, р. 71. Пропиши і прочитай
Перегляньте презентацію

Перегляньте відео


25.04.2022 Понеділок

Тема. У кафе. Проектна робота
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?) (Слайд 1)
 Давайте повторимо англійський алфавіт! Let`s repeat! (Сдайди 2,3,4,5)
Давайте читати. Let`s read! (Слайд 6)
Повторюємо цифри. Let`s repeat numbers! (Слайд 7)
Повторюємо кольори. Let`s repeat colours! (Слайд 8)
Прочитайте.  (Слайд 9)
Проектна робота. Приготуємо піцу. Let`s make a pizza! (Намалювати або зробити 
аплікацію) (Слайд 10) 
Перегляньте презентацію 


 20.04.2022 Середа

Тема. У кафе. Узагальнення вивченого матеріалу.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. Як у 
вас справи?)
 Now we will recall the words we learned in the last lesson. (Зараз ми пригадаємо слова, 
які вивчили 
на минулому уроці)
Rice – райс (рис);
Sausage – сосидж (сосиска);
Soup – сщуп (суп);
Bread – бред (хліб).
In today's lesson we will learn new words. (Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова)
Ех. 1, р. 102. Listen and repeat. Просухай і повтори.
pizza – піца (піца);
cola – кола (кола);
ice cream – айскрім (морозиво);
juice – джус (сік).
Ех. 2, р. 102. Listen,find and point out 2 mistakes. Прослухай і вкажи 2 помилки.  

-          Give me a cola and pizza, please.
— And give me an ice cream and a glass of juice, please.
— Sorry, we haven't got pizza today.
— OK. Give me a cake, please.
— Here you are.
— Thank you.

 Дайте мені колу та піцу, будь ласка.

— І дайте мені морозиво та склянку соку, будь ласка.
— Вибачте, сьогодні у нас немає піци.
- Добре. Дайте мені торт, будь ласка.
— Ось він.
- Дякую.
 Ех. 3, р. 102. Listen and read. Прослухай і прочитай.
Оо
Bob, Tom, dog, frog, ox, fox, doll, box.
A doll, a dog, a fox, and frog are in the box.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.68-69
Ех. 1, р. 68. Наведи, розфарбуй,  і скажи.
 I like pizza. I don't like cola
Ех. 2, р. 68. Подивись, розфарбуй і скажи.
It is an yellow.
Ех. 3, р. 69. Впиши літеру.
Ех. 4, р. 60. Пропиши і прочитай

Перегляньте презентацію

Перегляньте відео 


18.04.2022 Понеділок

Тема. Меню. Розвиток навичок сприйняття на слух. 
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?)
Ех. 1, р. 100. Listen and chant. Посухай і повтори вірш.
 Ех. 2, р. 100. Listen and point to the correct pictures. Послухай і познач правильні 
малюнки. 
Ех. 3, р. 100-101. Loor and say. Подивись і скажи.
-         Let's have lunch!
-         I like rice, sausages, tea, apples. I don't like soup and bread.

Ех. 5, р. 101. Listen and read. Прослухай і прочитай

Ii
 I, Mike, ride, bike, mine, five, like, rice.
I like rice. Mike, let's ride a bike.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.66-67
Ех. 1, р. 66. Викресли зайве. Скажи.
It's a cake.
It's a bread.
 Ех. 2, р. 66. Прослухай і пронумеруй.
1.It is Tuesday today.
2.It is Sunday today.
3.It is Wednesday today.
4.It is Monday today.
5.It is Friday today.
6.It is Saturday today.
7.It is Thursday today.
Ех. 3, р. 67. Наведи, намалюй і скажи.
Ех. 4, р. 67. Пропиши і прочитай.

 Перегляньте презентацію (перелистувати слайди вручну)

Перегляньте  відео


13.04.2022 Середа

Тема. Який сьогодні день? Формування навичок писемного продукування.

Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 

Як у вас справи?)

Now we will recall the words we learned in the last lesson. (Зараз ми пригадаємо слова, 
які вивчили на минулому уроці)
Rice – райс (рис);
Sausage – сосидж (сосиска);
Soup – сщуп (суп);
Bread – бред (хліб).
In today's lesson we will learn new words. (Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова)
Ех. 1, р. 98
Listen and repeat. Посухай і повтори.
Ех. 2, р. 98
Listen and chant. Прослухай і повтори вірш.
Ех. 3, р. 99

 Point, ask and answer. Вкажи, запитай і дай відповідь.

Ех. 5, р. 99

Listen and read. Прослухай і прочитай

Ii

Jill, Bill, sing, swim, his, is, in, six, milk.

Bill is six. His pig is big.

А тепер попрацюємо в зошиті. Р.65
Ех. 1, р. 65. Прочитай і з'єднай.

Ех. 2, р. 61. Пропиши

 Перегляньте презентацію (перелистувати слайди вручну)

Перегляньте  відео

  

11.04.2022 ПОНЕДІЛОК

Тема. Що на ланч? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх бачити. 
Як у вас справи?)
 Now we will recall the words we learned in the last lesson. 
(Зараз ми пригадаємо слова, які вивчили на минулому уроці)
Potato -  потейтоу (картопля);
Tomato – томатоу (помідор);
Glass of milk – глас оф мілк (склянка  молока);
Cup of tea – кап оф ті (чашка чаю).
In today's lesson we will learn new words. (Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова)
Ех. 1, р. 96. Listen and repeat. Посухай і повтори.
 Rice – райс (рис);
Sausage – сосидж (сосиска);
Soup – сщуп (суп);
Bread – бред (хліб).
 Ех. 2, р. 96. Listen and point to what they like. Прослухай і вкажи, що їм 
подобається.
 1; 2; 4; 3
Ех. 3, р. 96-97. Loor and say. Подивись і скажи.
I like soup – суп (суп). I don't like tomato.
Bread – бред (хліб).
Apple - епл (яблуко);
Sausage – сосидж (сосиска)
Orange – орендж (апельсин);
Cup of tea – кап оф ті (чашка чаю).
Glass of milk – глас оф мілк (склянка  молока);
Tomato – томатоу (помідор);
Potato -  потейтоу (картопля);
Rice – райс (рис);

Ех. 5, р. 96-97. Listen and read. Прослухай і прочитай

Ee
Me, we, he, she, Pete
Pete can see me.
А тепер попрацюємо в зошиті. Р.63-64
Ех. 1, р. 63. Розфарбуй, вибери  і скажи. Що на ланч?
I  have got a sandwich, a banana and a cup of tea.
Ех. 2, р. 63. Намалюй і скажи: Що тобі подобається їсти, а що не подобається?
I like soup. I don't like bread.
Ех. 3, р. 604. Впиши літеру.

Ех. 4, р. 60. Пропиши і прочитай
Перегляньте  відео  
Перегляньте презентацію 

06.04.2022 Середа

Тема. Я люблю чай. Формування навичок писемного продукування.

Good day. Glad to see you all. How are you? (Добрий день. Рада вас всіх 
бачити. Як у вас справи?)
Now we will recall the words we learned in the last lesson. (Зараз ми пригадаємо 
слова, які вивчили на минулому уроці)
Orange – орендж (апельсин);
Banana – бенана (банан);
Kiwi – ківі (ківі);
Lunchbox –ланчбокс (ланчбокс).  
In today's lesson we will learn new words. (Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова)
Ех. 1, р. 94
Listen and repeat. Посухай і повтори.
Potato -  потейтоу (картопля);
Tomato – томатоу (помідор);
Glass of milk – глас оф мілк (склянка  молока);
Cup of tea – кап оф ті (чашка чаю).
Ех. 2, р. 94
Listen and point to what Stas and Olenka like. Прослухай і вкажи, що подобається
  Стасу і Оленці.
Olenka like potato, tomato and meat.
Stas like potato, tea and fish.
Ех. 3, р. 94

Listen and read. Прослухай і прочитай

Ее

Ben, Ted, help, red, hen, egg, bell, ten.

Ted and Mel have got ten red hens.

А тепер попрацюємо в зошиті. Р.61-62
Ех. 1, р. 61. Розфарбуй і скажи.

1) It is a cup of tea.

2) It is a potato.

3) It is a tomato.

4) It is a glass of milk.

Ех. 2, р. 61. Обведи улюблену їжу та викресли харчі, що тобі не подобаються. 
Скажи.

I like milk. I do not like tea.

I like banana. I  like orange.

Ех. 3, р. 62. Наведи і з'єднай.

Ех. 4, р. 62. Пропиши і прочитай.

Д/З. Вивчити нові слова. 

Перегляньте презнтацію (перелистувати слайди вручну)
Перегляньте  відео


   04 квітня 2022 року. Понеділок

Тема. What is your lunchbox? Що у твоєму ланчбоксі?

 Робота з підручником с. 92-93

Пригадаємо слова, які вивчили на минулому уроці
Sandwich – сендвіч (сендвіч);
Meat – міт (м'ясо);
Fish – фіш (риба);
Cheese - чіз (сир).
Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова
Ех. 1, р. 92
Orange – орендж (апельсин);
Banana – бенана (банан);
Kiwi – ківі (ківі);
Lunchbox –ланчбокс (ланчбокс).  
 Ех. 2, р. 92. Прослухай і вкажи.
Я прочитаю текст, а ви уважно прослухаєте і розглянете малюнок. 
А потім скажете, що ж мають діти в своїх ланчбоксах
Ех. 3, р. 92. Прослухай і прочитай.
 А тепер попрацюємо в зошиті. Р.59-60
Ех. 1, р. 59. Наведи, розфарбуй і скажи.
I can see a small green kiwi.
I can see a  big orange orange.
I can see a  big yellow banana.
I can see a  big pink lunchbox.
Ех. 2, р. 59. Послухай і з'єднай.
Ех. 3, р. 60. Впиши літеру.

Ех. 4, р. 60. Пропиши і прочитай

Перегляньте відео 

Перегляньте презнтацію 


30 березня 2022 року.
Середа

Тема. Повторення

 Прочитати

Повторити букви



28 березня 2022 року. Понеділок

Тема. Повторення.

 Прочитати

Повторити вивчені букви



23 березня 2022 року. Середа

Тема. У тебе є сендвіч із рибою? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

Робота з підручником.

Вправа 1, ст 90.

Вчимо нові слова.

sandwich (сендвіч) – сендвіч;

meat (міт) - м'яч;

fish (фіш) – риба;

cheese (чіз) – сир.

 Вправа 3. Прочитати слова.

Робота в зошиті с. 57 – 58.

Вправа 1. Розфарбувати і назвати предмет.

Вправа 2. Наклеїти наклейки

1)    I have got an apple (яблуко)

2)    I have got a meat sandwich (м'ясний сендвіч).

3)    I have got a fish sandwich (рибниий сендвіч).

4)    I have got a cheese sandwich (сирний сендвіч).

Вправа 3. Наведи і з'єднай.

Вправа 4. Пропиши і прочитай.


21 березня 2022 року. Понеділок

Тема. Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Робота в зошиті с. 55-56

Вправа 1. Обвести

1)    It is present.

2)    It is cake.

3)    It is basket.

4)    It is Easter Bunny.

5)    It is flower.

6)    She is eight

Вправа 2.Написати пропущені букви.

Вправа 3. Обвести і написати.


16 березня 2022 року. Середа

Тема. Happy Easter. Щасливого Великодня! Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.

Робота з підручником.

Вчимо нові слова.

Easter  (істе) – Великдень;

Basket (бескет) – кошик;

Easter  bunny (істе бані) – Великодній заєць;

Egg – (ек) – яйце.

Вправа 3. Проспівати букви англійського алфавіту.

Робота в зошиті с. 53 – 54.

Вправа 1. Навести, розфарбувати і сказати.

Вправа 2. Навести, розфарбувати, порахувати і сказати.

Вправа 3. Написати пропущені букви

Вправа 4. Навести і з'єднати.


14 березня 2022 року. Понеділок
Тема. Скільки їй років? How old is she?
Робота з підручником с. 83.
How old is she? (хау олд іс ші?) Скільки їй років?
She is five. (ші шс файв). Їй п"ять років.
And how old is she? (енд хау олд ші ші?) І скільки йому років?
He is nine. (хі іс найн). Йому дев"ять років.
Робота в зошиті с. 51-52
Вправа 1.Розфарбуй, з'єднай І скажи.
Наприклад. How old is Vlad? (Хау олд іc Влад?) Скільки років Владу?
He is three. (хі іс срі). Йому три роки.
Вправа 2. Домалюй і підпиши листівку до дня народження.
Вправа 3. Знайти, обвести і назвати літери
Вправа 4. Прописати букви Yy (вай),  Zz (зет)
Д/З. Рахувати до 10. 

23 лютого 2022 року. Середа
Тема. Скільки тобі років? How old are you?
Робота з підручником с. 81.
How old are you? (хау олд а ю?) Скільки тобі років?
I am seven. (ай ем севен) Мені 7 років.
Робота в зошиті с. 49-50
Вправа 1.Прочитай  і з'єднай.
My name is Rolly. I am nine. Мене звати Ролі. Мені дев'ять років.
My name is Olenka. I am six. Мене звати Оленка. Мені шість років.
My name is Polly. I am five. Мене звати Полі. Мені п'ять років.
My name is Stas. I am seven. Мене звати Стас. Мені сім років.
Вправа 2. Наведи, розфарбуй і скажи.
How old are you? (хау олд а ю?) I am four. (ай ем фо).
How old are you? (хау олд а ю?) I am six. (ай ем сікс).
How old are you? (хау олд а ю?) I am seven. (ай ем севен).
How old are you? (хау олд а ю?) I am nine. (ай ем найн).
How old are you? (хау олд а ю?) I am eight. (ай ем ейт).
Вправа 3. Знайти, обвести і назвати літери
Вправа 4. Прописати букви Ww (дабл ю),  Xx (екс)


21 лютого 2022 року. Понеділок
Тема. З днем народження!  
Робота з підручником с. 79.
Вивчити слова:
  present  (презент) подарунок
 flower (флауе)  квітка
 cake (кейк) торт
  balloon (блиун) повітряна кулька

Робота в зошиті с. 47-48
Вправа 1. Наклеїти наліпки.
Вправа 2. Розфарбувати привітання.
Вправа 3.Обвести і назвати літери.
Вправа 4. Прописати літери Uu (ю),  Vv (ві).
Д/З. Вивчити слова та букви

Комментариев нет:

Отправить комментарий